Sıkıysa Yakala (Catch Me If You Can)

“1964’ten 1967’ye kadar Pan Am Havayolları pilotu kimliğine başarıyla bürünüp yaklaşık üç kilometre uzunluğunda bedava uçtum.Aynı dönemde Georgia’da bir hastanenin pediatri bölümünde baş pratisyen doktor ve Louisiana eyaletinde savını yardımcılarından biri oldum.Yakalandığımda ABD tarihinin en genç ve en cüretkar Dolandırıcısı kabul edildim.Sahte çeklerle, 26 yabancı ülkede ve 50 eyalette yaklaşık 4 milyon dolar götürdüm.Bütün bunları daha 19 yaşıma basmadan yaptım.Adım Frank William Abagnale. “

Catch_me_if_you_can_ver2_xlg (1)

Leonardo Di caprio’nun inanılmaz oyunculuğu ve yakışıklılığı … Tom hanks için övgü cümlesine gerek yok zaten. Gerçek bir hikayeye dayanıyor filmi izlerken dolandırıcılık hikayesi hiç bu kadar eğlenceli gelmemiş olacak. Izledikten sonra iyi ki izledim diyeceksiniz …Yakalayabilirsen Mümkün 4

Film 16 yaşında dolandırıcılık işlerine yönelik son derece zeki esas gencimizin yakalanma / yakalanamama hikayesini işlemektedir. Zekice düşünülmüş bir senaryoya sahip ve eğlenceli diyaloglarıyla güzel bir iki saat geçirilir sağlayacak gerçek bir hikaye.

 1442005409

Leave a Reply

