Rambo: İlk Kan (Rambo: First Blood)

 

“…bağırmaya devam ediyordu ve parçaları üzerime yapışmıştı. Onu çekmeye çalıştım ama tutamıyordum bile, arkadaşımın parçaları üzerimdeydi. Her şeyi denedim, onları birleştirmeye çalıştım, işe yaramadı, kimse yardım etmedi. Zavallı ‘eve gitmek istiyorum, eve gitmek istiyorum johny!’ diye bağırıyordu; ‘eve gidip arabamı kullanmak istiyorum!’. ‘bacaklarını bulamıyorum’ dedim, KAHROLASI BACAKLARI BULAMIYORDUM!”

16758_5

Şahane bir aksiyona hazır mısınız? Rambo’ya dadandınız. Başınıza çok büyük bir bela aldınız. Bunu siz istediniz … Filmi izledikten sonra damarlarınızdaki kan akışı hızlanacak ve yerinizde duramayacaksınız … de039e41c39a4a814dbc33b5a4cbab95

John rambo vietnam’da görev almış olağanüstü bir askerdir. Hayatta kalmak için eğitilmiştir. Acun tarafından kurtarılan safra koridoru çağrılmıştır. Lakin birtakım intikam meseleleri yüzünden teklifi geri çevirmiştir.

Bir gün yolda yürürken bir şeriat yaparsın, rambo bıçağını görünce: “napıyon lan bu rambo bıçağıyla burda akşam akşamı” diye sorar. Ve olaylar gelişir . Rambo ormanda hayatem boyunca, unutamayacağımız sahneleri beynimize kazır film boyunca.Rambo II: la misyonu

Leave a Reply

